کالاهای مشابه

کواد کوپتر کنترلی سایما مدل X15W
کواد کوپتر کنترلی سایما مدل X15W
کواد کوپتر کنترلی سایما مدل X15W
کواد کوپتر کنترلی سایما مدل X15W
کواد کوپتر کنترلی سایما مدل X15W
کواد کوپتر کنترلی سایما مدل X15W

کواد کوپتر کنترلی سایما مدل X15W

کد کالا: LD34277
  • ارسال رایگان
انتخاب سایز
    تامین کننده: فرازکوپتر

    سایت لندیکا با بیش از 7 سال سابقه و با امکانات بسیار متنوع فروشگاهی و مارکت پلیس واگذار می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09120913811 تماس بگیرید

    • توضیحات کالا
    • جزئیات کالا
    • نظرات کاربران
    • سوالات کاربران

    توضیحات کالا

    معرفی و نقد و بررسی کوادکوپتر سایما x15w
    سایما با عرضه کوادکوپتر دوربین دار x15w اینبار به سراغ تولید کوادکوپترهای کم حجم با امکانات بالا آمده. پیش از این هم سایما دست به تولید محصولاتی با سایز کوچک کرده بود اما امکانات منحصر به فرد سایما x15w آنرا از محصولات قبلی متمایز می‌کند.
    سایما این پهپاد را در دو نسخه دوربین دار (X15W) و بدون دوربین (X15) عرضه کرده است. تفاوت اسمی این دو پهپاد در w آخر اسم نسخه دوربین دار است که نشانه‌ی ارسال زنده تصاویر در محصولات این شرکت است.
    کوادکوپتر سایما x15w با امکاناتی نظیر ارسال زنده تصاویر روی تلفن همراه، پرواز و فرود خودکار، سیستم حفظ ارتفاع خودکار، سیستم حفاظت دوگانه هوشمند، هدلس مود و قابلیت‌های بی‌نظیر اپلیکیشن syma go عرضه شده است.
    با چرخ‌دنده همراه باشید با معرفی و نقد و بررسی و مشخصات کامل نسخه دوربین دار این کوادکوپتر یعنی کوادکوپتر سایما x15w.

    هیچ چیز در جهان از چشمان سایما x15w مخفی نمی‌ماند!
    سایما در وبسایت رسمی خود معرفی این کوادکوپتر دوربین دار را اینگونه آغاز کرده است! برای همین تصمیم گرفتیم نقد و بررسی این محصول را از دوربین آن آغاز کنیم!
    کواد کوپتر دوربین دار ارزان سایما x15w syma
    X15W
    هیچ چیز در این جهان از نگاه سایما x15w پنهان نمی‌ماند!
    دوربین کوادکوپتر سایما x15w
    انتخاب سایما برای دوربین این کوادکوپتر ارسال زنده تصاویر است. این تصمیم هم منطقی به نظر می‌رسد چراکه با توجه به ابعاد این پهپاد نباید انتظار پروازی با ارتفاع خیلی زیاد داشت و برای محدوده ارتفاع پروازهای این کوادکوپتر سیستم ارسال زنده تصاویر بیشتر نیازهای تصویری را برطرف می‌کند و به ندرت پیش می‌آید که بتوان از محدوده برد ارسال زنده تصاویر فراتر رفت و تصاویر ارسالی قطع شوند. اما اگر اوضاع و شرایط از نظر باد مساعد باشد و شما هم کمی جسارت به خرج دهید و ریسک خارج شدن کوادکوپتر از محدوده برد رادیویی (که در تست‌های چرخ دنده چیزی بیشتر از مقدار عنوان شده توسط سایما یعنی 70 متر اندازه گیری شد) را بپذیرید تصاویر ارسالی قطع خواهند شد و ممکن است تصاویری از چشمان این پهپاد مخفی بمانند!
    اگر پروازهایی تا ارتفاع 30 تا 40 متر برای شما مناسب است انتخاب دوربین با ارسال زنده تصاویر کاملا هوشمندانه و راضی کننده است.

    عکاسی با کوادکوپتر سیما x15w
    اما بعد از بررسی سیستم ضبط تصاویر بد نیست نگاهی به کیفیت دوربین این کوادکوپتر ارزان بیندازیم.
    قابلیت فیلمبرداری و عکاسی هردو در این کوادکوپتر در نظر گرفته شده‌اند و توسط اپلیکیشن مخصوص سایما انجام می‌شوند(برای ذخیره عکس و فیلم حتما تلفن همراه شما باید به کوادکوپتر متصل شده باشد)
    سایز عکس‌های گرفته شده توسط این کوادکوپتر 300*400 پیکسل است که با توجه به قیمت این کوادکوپتر میتوان گفت کیفیت خوبی در این محدوده قیمتی نصیب خریدار می‌شود. فرمت عکس های گرفته شده هم فرمت محبوب JPEG است.
    حجم تصاویر بسته به میزان نور محیط و تنوع رنگی محیط کمی متفاوت است اما میتوان گفت به طور میانگین چیزی در حدود 200 کیلوبایت است که اگر مشکل حافظه تلفن همراه هم داشته باشید این حجم به مشکل شما خیلی کاری ندارد و با داشتن ظرفیتی در حدود 20 مگابایت در تلفن همراهتان هیچگاه مشکل پر شدن حافظه و از دست رفتن عکس‌هایی که با کوادکوپتر خود گرفته‌اید نخواهید داشت.
    پهپاد دوربین دار سایما مدل x15w یک کوادکوپتر ارزان حرفه ای
    فیلمبرداری با کوادکوپتر سایما x15w
    در تست انجام شده هم حجم یک فیلم یک دقیقه‌ای در یک محیط روشن و با تنوع رنگی عادی چیزی در حدود 1 مگابایت ثبت شد که با توجه به زمان پرواز 7 تا 10 دقیقه‌ای این کوادکوپتر و با یک محاسبه سرانگشتی می‌توان گفت هر پرواز این کوادکوپتر نیاز به 10 مگابایت حافظه خالی از تلفن همراه شما دارد تا بتوانید در تمام طول پرواز فیلم برداری کنید.
    در نهایت می‌توان گفت کیفیت دوربین بکار رفته در این کوادکوپتر با توجه به این محدوده قیمتی و رقیبان آب خوب و راضی کننده است.

    مواد بکار رفته و مقاومت کوادکوپتر سایما x15w در برابر ضربه
    کیفیت و جنس مواد بکار رفته در این کواد کوپتر دقیقا مشابه برادر نابینای خود یعنی کوادکوپتر سایما x15 بدون دوربین است. مانند تمامی محصولات سایما، در این کوادکوپتر هم از پلاستیک فشرده منعطف استفاده شده است که مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان میدهد، همواره قیمت تمام شده یکی از فاکتورهای تعیین کننده در تولید محصولات است و می‌توان گفت سایما در این زمینه یک رویه مشخص در پیش گرفته و تقریبا تمام محصولات این کمپانی بعد از سال 2017 کیفیت بدنه و جنس مشابهی در بدنه خود دارند. کیفیت بدنه جلوی ضربات عادی و سقوط‌هایی که در محدوده ارتفاع سیستم ارسال زنده تصاویر اتفاق می‌افتند مقاومت می‌کند و اگر بدشانس باشید نهایتا ملخ های شما خواهند شکست و برای بدنه اتفاق جدی رخ نخواهد داد.
    در نهایت با توجه به قیمتی که برای عرضه این کوادکوپتر در نظر گرفته شده میتوان گفت در این میدان هم سایما x15w سربلند بیرون می‌آید.

    مواد به کار رفته و مقاوت هلیشات کنترلی ارزان سایما x15w در برابر باد و ضربه
    کوادکوپتر سایما x15w و سیستم حفظ ارتفاع خودکار
    سایما در این کوادکوپتر هم طبق روال همیشگی خود از سنسور بارومتریک مخصوص به خود استفاده کرده و این کوادکوپتر را هم به این سنسور نسبتا دقیق مجهز کرده، یکی از مشکلات سایما در این زمینه عدم عرضه سنسورهای خود به صورت لوازم یدکی است که خوب این انتظار در محدوده پهپادهای تفریحی و آموزشی انتظار عجیبی شاید به حساب بیاید اما اگر مشکلی برای سیستم حفظ ارتفاع کوادکوپتر شما پیش آمد ناچار به تعویض کل برد الکترونیکی کوادکوپتر خود خواهید بود!
    در تست‌های فنی چرخ دنده و در شرایط مختلف سیستم حفظ ارتفاع این محصول تست شد و می‌توان گفت به خوبی کار خود را انجام می‌دهد اما گهگاهی نوسان هم از خود نشان می‌داد و در یک ارتفاع تنظیم شده گاها بالا وپایین میشد که مانند سایر محصولات این کمپانی امری طبیعی به شمار می‌رود و هیچ بهبودی در این سیستم اتفاق نیفتاده است. یکی از مزیت های این سیستم که در هنگام فیلم‌برداری خودنمایی می‌کند ثبت تصاویر پایدارتر و مات شدگی کمتر تصاویر ضبط شده است.

    پهپاد آموزشی و تفریحی syma مدل x15w با قابلیت ارسال زنده تصاویر وای فای
    هلی شات سایما x15w شناور در هوا
    با سیستم تشخیص فشار بارومتریک ، پایداری کوادکوپتر هنگام فیلم برداری افزایش میابد و لرزش های تصاویر در هنگام معلق بودن کوادکوپتر در هوا کاهش میابد.

    سیستم ارسال زنده تصاویر کوادکوپتر سایما x15w به خوبی کار می‌کند؟
    یکی از مواردی که جلب نظر عده زیادی را به کوادکوپترها به همراه داشت اضافه شدن سیستم ارسال زنده تصاویر در کوادکوپترهای ارزان قیمت و تفریحی بود. کوادکوپتر سایما x15w هم ادامه رو همین مسیر است و ازین سیستم برای ضبط تصاویر خود استفاده می‌کند. همانطور که در قسمت بررسی دوربین توضیح داده شد انتخاب این روش ضبط تصاویر برای این کوادکوپتر با این ابعاد و توان انتخابی هوشمندانه و مقرون به صرفه بوده است.
    برای استفاده ازین سیستم شما نیاز به یک گوشی هوشمند اندروید و یا آیفون دارید و در این دو سیستم عامل اپلیکیشن‌های سایما توسعه داده شده‌اند.
    ارسال زنده تصاویر در این کوادکوپتر مانند سایر محصولات آن اتفاق میفتد و اگر تغییر ناگهانی منبع نوری رخ ندهد لگ زیادی به همراه ندارد و استاندارد ارسال حداقل 24 فریم بر ثانیه را رعایت می‌کند.
    در نهایت میتوان گفت که سیستم ارسال زنده تصاویر کوادکوپتر سایما x15w به خوبی کار می‌کند اما کیفیت تصاویر ارسال شده به وضوح و دقت این تصویر تبلیغاتی سایما نیست!

    همزمان با روشن شدن کوادکوپتر سیستم ارسال زنده تصویر که از فناوری وای فای (محدوده فرکانسی 2.4 گیگاهرتز) استفاده می‌کند روشن می‌شود. یکی از تفاوت‌های این کوادکوپتر با کواد کوپترهای دیگر سایما مخفی بودن دوربین در فریم اصلی کوادکوپتر است و امکان جداکردن دوربین وجود ندارد.

    سیستم ارسال زنده تصویر کوادکوپتر دوربین دار ارزان سایما x15w به کمک اپلیکیشن syma fpv
    استفاده از سیستم ارسال زنده تصاویر هلیشات کنترلی سایما x15w
    این مرحله به آسانی انجام می‌شود و تمام مراحل مشابه بقیه کوادکوپترهای دوربین دار تفریحی و سرگرمی سایر کمپانی‌ها و دیگر محصولات سایما است.
    همانطور که گفته شد با روشن شدن کوادکوپتر ارسال زنده تصاویر هم فعال شده و نیاز به اقدام خاصی ندارد.

    با روشن کردن وای فای تلفن همراه(یا تبلت) در قسمت مشاهده شبکه های وای فای فعال نامی مشابه FPV_WIFI_8AD4 (این نامی بود که این کوادکوپتر در هنگام تست تیم فنی چرخ دنده داشت. این نام در کوادکوپترهای سایما x15w مختلف در 4 حرف آخر متفاوت بایکدیگر خواهند بود) مشاهده می‌شود که بدون داشتن رمز می‌توان به آن متصل شد.
    با اتصال به شبکه کوادکوپتر سایما x15w تلفن همراه و کوادکوپتر سینک شده و آماده انتقال اطلاعات به یکدیگر هستند.
    سایما با توسعه اپلیکیشن syma go اینکار را به خوبی انجام داده است.

    اپلیکیشن هدایت کوادکوپترهای سایما syma go
    اپلیکیشن مخصوص هدایت و ضبط تصاویر سایما – Syma GO
    در کوادکوپترهای نسبتا قدیمی تر سایما، انتقال و ضبط تصاویر به صورت زنده توسط اپلیکیشن syma fpv صورت می‌گرفت که با اضافه شدن قابلیت هدایت پرنده توسط تلفن همراه در محصولات جدیدتر سایما این اپلیکیشن دیگر کارایی کافی نداشت و نیاز به توسعه اپلیکیشنی با قابلیت ارسال اطلاعات از سمت تلفن همراه به کوادکوپتر بود. سایما نام این اپلیکیشن را GO گذاشته که خیلی هم بی راه به نظر نمی‌رسد و نشانه هایی از هدایت پرنده توسط آن در داخل نام این اپلیکیشن هم دیده می‌شود.

    اما برای اینکه کابران نیاز به نصب دو اپلیکیشن جداگانه برای ضبط تصاویر ارسالی و هدایت پرنده خود نداشته باشند سایما هردو ویژگی را در این اپلیکیشن قرار داده است.

    هدایت پرنده بدون نیاز به رادیوکنترل دستگاه و همچنین ضبط تصاویر ارسالی کوادکوپتر هردو توسط این اپلیکیشن به خوبی و درستی انجام می‌شوند.
    در ادامه به قسمت های مختلف این اپلیکیشن و قابلیت هایی از کوادکوپتر که توسط این اپلیکیشن فراهم می‌شوند میپردازیم

    کنترل کامل پهپاد با اپلیکیشن Syma GO
    این امکان که در سال 2017 سایما از آن پرده برداشت و اولین بار با کوادکوپتر سایما x5uw عرضه شد قابلیت کنترل کامل پهپادهای سایما توسط اپلیکیشن را فراهم می‌کند.
    در اولین استفاده از آن کمی بهم ریختن روح و روان و استرس بالا طبیعی است! کنترل به آسانی رادیوکنترل انجام نمی‌شود اما به محض عادت کردن به هدایت پهپاد با لمس صفحه لمسی تلفن همراه کار کردن با آن لذت بخش‌تر می‌شود و کنترل اوضاع بدست هدایت کننده برمی‌گردد. اولین تجربه استفاده ازین سیستم اگر در یک فضای کوچک رقم بخورد حتما با هیجان بالا و شاید هم با کمی تلخی همراه باشد!

    یکی از نکاتی که موقع استفاده از این سیستم باید به آن توجه کرد قرار دادن تلفن همراه در حالت پرواز(هواپیما) است تا در حین پرواز یک تماس تلخ اتفاق نیفتد! چرا که با زنگ خوردن تلفن همراه بجای هدایت کوادکوپتر مجبور به هدایت تماس خواهید شد؛ اتفاقی که برای تیم بررسی چرخ دنده در هنگام تست این کوادکوپتر رقم خورد!

    یکی از نکاتی که هنگام استفاده از این سیستم باید به آن توجه کرد قرار دادن تلفن همراه در حالت پرواز(هواپیما) است

    ترسیم مسیر در اپلیکیشن Syma GO، ترسیم مسیر در هوا
    یکی از قابلیت های سرگرم کننده کوادکوپتر سایما x15w که در اپلیکیشن سایما GO تعبیه شده قابلیت ترسیم در تلفن همراه است. با کشیدن یک خط ساده در این قسمت کوادکوپتر سایما x15w یک خط ساده در هوا تحویل هدایتگر خود می‌دهد! یک دایره کوچک تبدیل به یک دایره بزرگتر در هوا می‌شود، هر نقاشی که در این قسمت کشیده شود توسط کوادکوپتر با دقت خوبی اجرا می‌شود. این قسمت به قدری سرگرم کننده و جالب است که می‌توان با آن ساعت‌ها تفریح کرد.

    قابلیت تعریف مسیر به کمک اپلیکیشن syma go در کوادکوپتر سایما x15w
    هدایت پهپاد با سنسور جاذبه تلفن همراه توسط اپلیکیشن Syma GO
    بعد از عادت کردن به هدایت با صفحه نمایش تلفن همراه می‌توان در چالش و سرگرمی هدایت با سنسور جاذبه تلفن همراه هم شرکت کرد. این قابلیت جذاب که در محصول سایما x5uw هم تکرار شده بود به خلبان اجازه هدایت پرنده بدون نیاز به رادیوکنترل و حتی بدون نیاز به لمس صفحه نمایش تلفن همراه را می‌دهد. این کنترل توسط سنسور جایروسکوپ تلفن همراه اتفاق می‌افتد و وضعیت قرارگیری تلفن همراه عینا به کوادکوپتر مخابره می‌شود و کوادکوپتر خود را در شرایطی دقیقا مشابه با تلفن همراه قرار می‌دهد که می‌تواند منجر به حرکت به سمتهای مختلف شود.
    برای شروع کافیست تلفن همراه خود را در وضعیت کاملا صاف و موازی با سطح زمین قرار دهید تا کوادکوپتر بدون حرکت ثابت بماند با متمایل کردن تلفن همراه کوادکوپتر هم به همان سمت پرواز خواهد کرد. این بخش جذاب از اپلیکیشن سایما GO هم حسابی نیاز به تمرین دارد و می‌تواند ساعت‌ها سرگرم کننده باشد.

    کنترل پهپاد با کمک سنسور جایروسکوپ تلفن همراه در هلیشات ارزان syma x15w
    سیستم حفاظت دوگانه هوشمند سایما x15w از ادعا تا واقعیت
    یکی دیگر از ویژگی‌هایی که سایما در این هلی شات نیز استفاده کرده سیستم حفاظت دوگانه هوشمند سایماست که پیش از این در محصولات دیگر این کمپانی هم شاهد آن بوده‌ایم

    این نامی است که سایما از آن استفاده کرده و شامل دو ویژگی برای محافظت از کوادکوپتر می‌شود

    با اتمام شارژ باتری کواد کوپتر اگر خلبان اقدام به فرود نکند کوادکوپتر به صورت خودکار ارتفاع خود را کم می‌کند و فرود می‌آید
    در صورتی که سنسور جایروسکوپ کوادکوپتر زاویه قرارگیری کوادکوپتر با سطح زمین را مناسب تشخیص ندهد (معمولا این اتفاق در زاویه های بالاتر از 70 درجه می‌افتد) موتورها از کار افتاده و خاموش می‌شوند همچنین این ویژگی در مواقعی که ملخ‌ ها گیر کنند و قادر به چرخیدن نباشند هم از کوادکوپتر محافظت می‌کند و با قطع چرخش موتورها از آسیب رسیدن به کوادکوپتر جلوگیری می‌کند
    2- قطع حرکت موتورها در شرایط اضطراری
    با وجود این قابلیت شانس سالم ماندن کوادکوپتر در شرایط ویژه بیشتر شده و در ساده ترین حالت اگر پهپاد در میان شاخ و برگ درختان گیر بیفتد و امکان چرخش موتورها وجود نداشته باشد از سوختن موتورها و شاید از شکستن ملخ ها محافظت می‌کند. حالت دیگر وضعیتی است که کوادکوپتر زاویه بیش از 70 درجه با سطح زمین پیدا کرده و با سرعت به یک سمت کشیده میشود که این اتفاق ممکن است در اثر برخورد پیش آمده باشد، در این حالت پهپاد از چرخش موتورها جلوگیری می‌کند و ممکن است یک سقوط آزاد را تجربه کند!
    در حالت کلی و بدون توجه به استثناها میتوان گفت این قابلیت هم واقعا مفید است و سایما x15w اینکار را به خوبی بلد است.

    1- فرود خودکار با اتمام شارژ باتری
    این ویژگی باعث می‌شود تا از سقوط ناگهانی کوادکوپتر در مواقع اتمام شارژ باتری جلوگیری شود، عملا در کوادکوپترهایی که فاقد این ویژگی هستند هم در مواقع تمام شدن باتری به علت کم شدن آمپر باتری کم کردن ارتفاق اتفاق می‌افتد اما مطمئنا این اتفاق به تمیزی فرود خودکار نیست!
    در حدود 30 ثانیه قبل از فرود خودکار کوادکوپتر، چراغ‌های کوادکوپتر این وضعیت را با چشمک زدن به خلبان اعلام می‌کنند تا خود خلبان اقدام به فرود کند و مشکلی پیش نیاید اما اگر خلبان همچنان مصر به پرواز باشد کوادکوپتر ارتفاع خود را کم و کمتر می‌کند تا نهایتا فرود بیاید.
    این قابلیت در پهپاد سایما x15w به درستی کار می‌کند و نمره قبولی می‌گیرد.

    مشخصات کامل هدلس مود(هدایت بدون سر) کوادکوپتر دوربین دار سایما x15w
    پرواز بدون سر در هلی شات سایما x15w (هدلس مود)
    هلیشات سایما x15w همانند تمامی اعضای خانواده سایما ازین قابلیت ابتدایی و اساسی برخوردار است. با هدلس مود نگرانی درباره پیدا کردن جهت جلو کوادکوپتر توسط خلبان بیجاست چراکه وقتی این سیستم فعال می‌شود هر جهتی که از نظر خلبان جلو محسوب می‌شود از نظر پهپاد هم جلو است. هدلس مود در پهپاد سایما x15w در دومرحله به سادگی فعال می‌شود. در سایما x15w هیچ تغییری نسبت به محصولات گذشته در هدلس مود شاهد نبودیم و کیفیت و کارایی به همان خوبی دیگر محصولات این شرکت است. کنترل پهپاد با فعال بودن این قابلیت به سادگی هرچه تمام‌تر انجام می‌شود و امکان هدایت کوادکوپتر در فضاهای بسته مانند داخل خانه فراهم می‌شود.

    پرواز و فرود خودکار سایما x15w (تیکاف و لندینگ با فشردن یک دکمه)
    یکی دیگر از ویژگی هایی که سایما در تمامی محصولات جدیدتر خود ارائه می‌کند قابلیت برخواست و نشستن خودکار کوادکوپتر با فشردن یک دکمه است. فرود خودکار میتواند عملیات سخت فرود را برای مبتدیان به آسانی فشردن یک دکمه تبدیل کند و در مواقعی که کنترل جهات از دست خلبان در رفته خیلی مفید واقع شود.

    با فشردن دکمه پرواز خودکار پهپاد تا ارتفاع نیم متری زمین بالا می‌آید(در تست های مختلف بسته به میزان شارژ باتری گاها این مقدار تغییر می‌کرد) و آماده گرفتن جهت از خلبان است. در نهایت با فرود خودکار هم پهپاد به نرمی در همان جهتی که در حال حرکت بوده است ارتفاع خود را کم می‌کند و از ضربه به پهپاد در هنگام فرود جلوگیری می‌شود. این قابلیت به خوبی هرچه تمام در سایما x15w پیاده شده و به خوبی انجام می‌شود.
    در اپلیکیشن syma go نیز این قابلیت در دسترس است و به درستی کار می‌کند.

    بررسی دقیق و تخصصی رادیوکنترل 2.4گیگاهرتز کوادکوپتر سایما x15w
    موشکافی رادیوکنترل کوادکوپتر سایما x15w
    رادیوکنترل کوادکوپتر سایما x15w در همان شکل و شمایل محصولات جدیدتر سایما مانند سایما x5uw و یا محصولات بزرگتر این شرکت مانند x8sw عرضه شده اما در ابعادی کوچک‌تر. کوچک کردن ابعاد رادیوکنترل سایما x15w شاید نشانه بازار هدف این کوادکوپتر یعنی کودکان و نوجوانان باشد چراکه این کوادکوپتر می‌تواند یک وسیله آموزشی عالی برای یادگیری پرواز در سنین کمتر باشد. سایما همواره در محصولات خود سایز رادیوکنترل را با ابعاد کوادکوپتر تطبیق می‌دهد در این محصول نیز رادیوکنترل کمی کوچک شده تا از کوادکوپتر کوچکتر باقی بماند.

    فرکانس کاری این رادیوکنترل همان محدوده فرکانسی وای فای یعنی 2.4 گیگاهرتز است. برد اعلام شده توسط سایما برای این رادیوکنترل 70 متر است. اما ما برآن شدیم تا عملا این برد را تست کنیم! در تست میدانی برد این کوادکوپتر در سطح افق کمی بیشتر از 80 متر بود اما همواره این ریسک وجود دارد که با نزدیک شدن به آستانه برد رادیوکنترل، کوادکوپتر از محدوده گیرایی رادیوکنترل خارج شده و گم شود. بنابراین اعلام 70 متر منطقی است تا توقعات گم شوند و کوادکوپتر گم نشود!

    اضافه کردن آنتن همواره یکی از راه‌های فنی افزایش برد رادیوکنترل است اما در این کوادکوپتر با توجه به توان موتورها بالا رفتن تا مرز 70 متر شاید کمی دشوار و البته غیر منطقی باشد چرا که با توجه به ابعاد کوادکوپتر شانس ناپدید شدن از دید وجود دارد.

    مدت زمان پرواز و باتری کوادکوپتر سایما x15w
    سایما در این پهپاد از یک باتری تک سل 3.7 ولت 450 آمپر لیتیوم یونی استفاده کرده است. شارژ باتری هم توسط شارژر usb موجود در جعبه دستگاه انجام می‌شود. با استفاده از این باتری تایم پروازی بین 7 تا 10 دقیقه بسته به نوع استفاده و شرایط جوی محیط فراهم می‌شود مدت زمان اعلام شده توسط خود سایما برای این پهپاد 7.5 دقیقه است.

    علاوه بر حجم باتری فضای قرار گیری باتری هم همواره مورد توجه است که در پهپاد سایما x15w برای جلوگیری از تکان خوردن باتری در دل پهپاد حین پرواز، دقیقا برابر با سایز باتری در نظر گرفته شده و امکان استفاده از باتری بزرگتر وجود ندارد.

    ابعاد پهپاد سایما x15w
    ابعاد و اندازه کوادکوپتر دوربین دار ارزان سیما x15w
    با خرید کوادکوپتر سایما x15w چه چیزهای نسیب خریدار می‌شود؟
    اقلام زیر در جعبه کوادکوپتر سایما x15w گنجانده شده‌اند

    کوادکوپتر

    جزئیات کالا

    • برند
      سایما - Syma
    • برند
      سایما - Syma
    • نوع
      کواد کوپتر
    • نوع
      کواد کوپتر
    • مدل ...
      X15W
    • مدل ...
      X15W
    • باتری
      دارد
    • باتری
      دارد
    • ریموت کنترل
      دارد
    • ریموت کنترل
      دارد
    • قابلیت پرواز
      دارد
    • قابلیت پرواز
      دارد
    • موتور
      دارد
    • موتور
      دارد
    • تعداد موتور ...
      4
    • تعداد موتور ...
      4
    • سایر خصوصیات
    • اقلام همراه
      ریموت کنترل
      دفترچه راهنما
      4 عدد پره یدک
      کابل شارژ USB
      باتری 3.7 ولت 450 میلی آمپر
      گیره اتصال موبایل به ریموت کنترل
    • سایر توضیحات
      سیستم تیکاف و لندینگ خودکار
      سیستم هدلس مود یا حالت بدون سر
      قابلیت تریم به صورت خودکار (تراز نمودن هنگام پرواز)
      قابلیت کنترل با موبایل توسط اپلیکیشن Syma-Go
      قابلیت WayPoint یا مسیر یابی
      دارای LEDهای پرنور و کم مصرف
      وجود 2 مود سرعتی در کوادکوپتر SYMA-X15W
      قابلیت چرخش 360 درجه یا مانور فلیپ

    نظرات

    • برای این کالا نظری ثبت نشده است!

    سوالات

    • برای این کالا سوالی ثبت نشده است!

      ثبت اولین سوال

    کواد کوپتر کنترلی سایما مدل X15W

    شما میتوانید با استفاده از هر یک روش های زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    • کپی لینک
    بستن